Cestování > Srí Lanka > Galle

Galle

25.3.2013

Ráno jsme si dali budík na východ slunce. Prší. Východy nám holt tu nejsou souzeny. Déšť pak naštěstí přestává, ale je zataženo. Domlouváme se, že dnes vyrazíme do blízkého Galle na prohlídku  a projdeme si tam staré město. Nejprve procházíme hradbami a jdeme na vyhlídku u věže s hodinami. Tam se kocháme docela dlouho. Pak se procházíme uličkami starého města - holandské pevnosti.

V jedné restauraci si dáváme roti s kokosem a medem, které ale není prý tak dobré jako to, co měly holky včera - zato je dražší ;) Počasí se mezitím vylepšilo a když docházíme k moři, je nádherně. Je tu krásný maják a procházka po hradbách u moře stojí za to.

Po obědě se vracíme zpět. Janča chtěla stihnout rice and curry v naší vývařovně v Unawatuně. Jindra se tu ale rozhodl zůstat, že si ještě nafotí rybí trh, nové město atd. Mě už toho docela stačilo a těším se zase na pláž. Bohužel se ukazuje, že jsem si tam včera zapomněl šnorchl a brýle a není po nich ani památky :( S holkama pak jdeme ještě na zadní pláž se vyblbnout ve vlnách. Beru i foťáík, že uděláme nějaké fotky,ale počasí nám nepřeje a nakonec se vracíme a po cestě se ještě koupeme v dešti.

Na večeři jdeme opět do Unawatuny - dáváme si s Jindrou jumbo prawns a rybu a porce si půlíme a vyměňujeme. Holky  šly opět do jiné restaurace a ještě na nákupy v krámcích. Ochutnáváme i to jejich kokos roti a je opravu lepší než to v Galle

Zpět se vracíme tuk tukem, poslední večer u moře. Povídáme, blbneme s foťákem a pak se jdeme se Sylvou ještě projít po pláži a na noční koupání. Je ale nějak chladněji, tak jsme dlouho nevydrželi.